frmfr

herşeyi kendi kafa denklerinizle paylaşa biliceyiniz biryer
 
AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  SSSSSS  GaleriGaleri  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 ALem Hack Görsün

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
INTGuarD
çaylak üye
çaylak üye


Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/10/07

MesajKonu: ALem Hack Görsün   Çarş. Ekim 24, 2007 12:19 pm

ben sizn turkishtifosiden bildiğiniz infiltrator yani thEraser.baktım bölüm bomboş.sıkıldım artık msn de beklemekten ve bişiler yapim dedim aha geldim konu açtım.sıkıldıkça hacklerimi koyucam Wink
http://www.intikam.org/govde-gosterisi/66164-www-cyberstyle-org-2-kez.html
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
IISc@nCII
Michael Schumacher'in ikizi
Michael Schumacher'in ikizi
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Çarş. Ekim 24, 2007 12:30 pm

yeni bi gurup kuruyoz istersen yani katıla bilirsin hack için Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://frmhack.yetkin-forum.com
INTGuarD
çaylak üye
çaylak üye


Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Çarş. Ekim 24, 2007 12:36 pm

canorbegi_schumi10 demiş ki:
yeni bi gurup kuruyoz istersen yani katıla bilirsin hack için Very Happy
saolasın can.birincisi ben intikam dan yani INTGuarD'dan başka biyere gitmem,gidemem.bağlılık yemini vs.ikincisi zaten bıraktım.tatildeyim kardeşim Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kaan
administrateur
administrateur
avatar

Mesaj Sayısı : 109
Kayıt tarihi : 14/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Çarş. Ekim 24, 2007 1:36 pm

ben gruptayım ama hacklik adına pek bişi bilmiıom
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.frmfr.tr.cx
INTGuarD
çaylak üye
çaylak üye


Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Perş. Ekim 25, 2007 8:15 am

size tavsiyem rfi ve sql örenin.onları iyi bilin Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
IISc@nCII
Michael Schumacher'in ikizi
Michael Schumacher'in ikizi
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Perş. Ekim 25, 2007 9:29 am

sql biliom Very Happy baya lazım oluo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://frmhack.yetkin-forum.com
IISc@nCII
Michael Schumacher'in ikizi
Michael Schumacher'in ikizi
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Perş. Ekim 25, 2007 9:31 am

bu arada http://www.intikam.org da güzel tavsiye ederim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://frmhack.yetkin-forum.com
INTGuarD
çaylak üye
çaylak üye


Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Ptsi Ekim 29, 2007 2:05 pm

zaten orası bizim site.eskiden ismi starhack.org du fakat mahkeme engeli yapıştırınca bizde isim değiştirdik.StarHackTeam anlamına gelen SHT ise INTGuarD olarak(yani intkam saldırı timi) değiştirildi.gerçekten gzl site.paylaşım asla durmaz orda.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
IISc@nCII
Michael Schumacher'in ikizi
Michael Schumacher'in ikizi
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Çarş. Ekim 31, 2007 12:53 am

starhack in mahkeme kararıyla engellendini biliyordum ama imtikam.org un unun üzerine açıldığını bilmiyordum

bu arada turkishtifosi.org açılcakmı açıldımı? n olcak
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://frmhack.yetkin-forum.com
INTGuarD
çaylak üye
çaylak üye


Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   C.tesi Kas. 03, 2007 10:47 am

turkishtifosi.org için çalışmalar aksadı!ufak bi sorun halbuki.banka hesabı bulamıyoruz.aklımda bi çözüm var ama uygulanabilr mi bilmem..bide starhack intikam ın üzerine kurulmadı.intikam diye bişey yoktu.sadece starhack isim değiştirmek zorunda kaldı.herşey aynı.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
IISc@nCII
Michael Schumacher'in ikizi
Michael Schumacher'in ikizi
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   C.tesi Kas. 03, 2007 11:39 am

INTGuarD demiş ki:
turkishtifosi.org için çalışmalar aksadı!ufak bi sorun halbuki.banka hesabı bulamıyoruz.aklımda bi çözüm var ama uygulanabilr mi bilmem..bide starhack intikam ın üzerine kurulmadı.intikam diye bişey yoktu.sadece starhack isim değiştirmek zorunda kaldı.herşey aynı.
intikam konusunda senin dediyini demek istedim ama sözlerim tam anlaşılmamış galiba
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://frmhack.yetkin-forum.com
INTGuarD
çaylak üye
çaylak üye


Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Çarş. Kas. 07, 2007 1:01 pm



En son tarafından Perş. Kas. 08, 2007 1:41 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
INTGuarD
çaylak üye
çaylak üye


Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Çarş. Kas. 07, 2007 1:03 pm

Bu arada intikam.org forumuyla pek bi alakam kalmadı artık.Son bi ayda bu hack işleri hayatımı mahvettiği için bıraktım.Ama hala intikam.org'un adamıyız.Bizden mezun herkes böyledir.Yeri geldiğinde emir verilirse şartlar uygunsa geri döneriz.Ama ben dönemem tabi Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
INTGuarD
çaylak üye
çaylak üye


Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Çarş. Kas. 07, 2007 1:04 pm

yani özel bi durum.dünyada en sevdiğm site hala orası.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
IISc@nCII
Michael Schumacher'in ikizi
Michael Schumacher'in ikizi
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   C.tesi Kas. 17, 2007 5:47 am

ii sn hacksiz yapamazsın bn bilirim sni Very Happy bu arada ne başına bela açtıki ?

bnde burakiyim dedimde içimde hala bişey bni bilg. e çekiyor
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://frmhack.yetkin-forum.com
INTGuarD
çaylak üye
çaylak üye


Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Çarş. Kas. 21, 2007 10:47 am

o ne kadar ne çekersse o kadar uzaklaşıyorum.artık sadece turkishtifosi.org hedefim var.gerisi boş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
IISc@nCII
Michael Schumacher'in ikizi
Michael Schumacher'in ikizi
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 13/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Perş. Kas. 22, 2007 10:29 am

turkishtifosi.org u bnde bekliyorum bakalım ne olcak Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://frmhack.yetkin-forum.com
kaan
administrateur
administrateur
avatar

Mesaj Sayısı : 109
Kayıt tarihi : 14/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   Perş. Kas. 22, 2007 10:31 am

evet merakla bekliom bende nede olsa moderetörüz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.frmfr.tr.cx
INTGuarD
çaylak üye
çaylak üye


Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   C.tesi Kas. 24, 2007 9:58 am

Bu sefer üye sayımız 60-70 gibi sayılarda kalmiycak vede sadece forum olmiycak.Çeşitli içerikler düşünüyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kaan
administrateur
administrateur
avatar

Mesaj Sayısı : 109
Kayıt tarihi : 14/10/07

MesajKonu: Geri: ALem Hack Görsün   C.tesi Kas. 24, 2007 10:39 am

heyecanlandım bak şimdi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.frmfr.tr.cx
 
ALem Hack Görsün
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
frmfr :: hack :: hacked site-
Buraya geçin: